X

ΑΝΤΙ-γήρανση με ΑΝΤΙ-οξειδωτικά !

Για να διατηρήσετε τη νεανικότητα της επιδερμίδας σας αυτά είναι τα αντιοξειδωτικά που πρέπει να εντάξετε στο καθημερινό σας διαιτολόγιο! Πολυφαινόλες: Φυτικές χημικές ουσίες που βρίσκονται σε μεγάλη περιεκτικότητα στο τσάι, τα κόκκινα σταφύλια, τις φράουλες, τα ρόδια, τα βατόμουρα και το κόκκινο κρασί, αλλά και στο ελαιόλαδο. Λυκοπένη: Μια αντιοξειδωτική ουσία που περιέχεται στις ντομάτες. Προστατεύει τα κύτταρα από τις βλάβες που προκαλούνται από τις υπεριώδεις ακτίνες και τη ρύπανση, ενώ διεγείρει τον πολλαπλασιασμό των πλακωδών κυττάρων τα οποία παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στην αποκατάσταση της πυκνότητας της επιδερμίδας. Bιταμίνη Α: Το στοιχείο-κλειδί για τη δομή του δέρματος. Συμμετέχει στην οργάνωση των κυττάρων καθ’ όλη τη διάρκεια ζωής τους ενισχύοντας την ενυδάτωση του δέρματος και εξασφαλίζοντας τη νεανικότητα την ελαστικότητα και την απαλότητα της επιδερμίδας Βιταμίνη Ε: Αντιστέκεται στο σχηματισμό ελευθέρων ριζών που δημιουργούνται από τις ακτίνες UV και εξασφαλίζει τη νεανική όψη της επιδερμίδας. Βιταμίνη C: Ένα πλήρες αντιοξειδωτικό οπλοστάσιο που έχει αποδειχθεί ιδιαίτερα αποτελεσματικό στη μάχη κατά των ελευθέρων ριζών στο δέρμα, παρέχοντας πολλαπλή προστασία κατά της φθοράς του δέρματος. Επίσης η βιταμίνη C είναι ένας φυσικός αντιφλεγμονώδης παράγοντας που συμβάλλει στην αναστροφή πολλών συνεπειών από την έκθεση στην ηλιακή ακτινοβολία. Τα Μούρα Goji που καλλιεργούνται στα Ιμαλάια Φημίζονται για την πολύ υψηλή περιεκτικότητά τους σε βιταμίνη C (30 γραμμάρια έχουν σχεδόν 500(!) φορές περισσότερη βιταμίνη C από τα πορτοκάλια). (περιέχουν ακόμα μεγάλα ποσά β-καροτένης και βιταμίνης Ε, γι’ αυτό και θεωρούνται Υπερ-τρόφιμο της αντιγήρανσης και όχι μόνο!)