X

Δηλώνεις chocoholic ; Σου έχουμε ευχάριστα νέα

Λίγοι είναι οι άνθρωποι που μπορούν να αντισταθούν στη σοκολάτα. Ευτυχώς τα τελευταία χρόνια, όλο και περισσότερες έρευνες έρχονται να απενοχοποιήσουν τον αγαπημένο αυτό γλυκό πειρασμό και να τονίσουν τα οφέλη της σοκολάτας, ειδικά της μαύρης για το σώμα και την υγεία. Παρόλα αυτά, υπάρχουν ακόμη κάποιοι μύθοι σχετικά με την κατανάλωση της …

1. Η σοκολάτα έχει μεγάλη ποσότητα καφεΐνης και προκαλεί υπερκινητικότητα.
Μάθε λοιπόν ότι περισσότερη καφεΐνη περιέχει ο ντεκαφεινέ καφές (για τον κανονικό δεν το συζητάμε), ενώ δεν υπάρχει καμία μελέτη που να συνδέει τη σοκολάτα με την αυξημένη δραστηριότητα των παιδιών.

2. Η σοκολάτα απαγορεύεται στους διαβητικούς.
Κι όμως η σοκολάτα έχει χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη, ενώ συγκεκριμένα η μαύρη σοκολάτα μπορεί να βελτιώσει ακόμη και τα επίπεδα της ινσουλίνης στα άτομα που πάσχουν από διαβήτη (σε συμφωνία πάντα με γιατρό).

3. Ευθύνεται για τη φθορά και την καταστροφή των δοντιών.
Μία πρόσφατη μελέτη από την Ιαπωνία έδειξε ότι οι σπόροι του κακάο, του βασικού συστατικού της σοκολάτας καταστρέφουν τα βλαβερά βακτήρια στη στοματική κοιλότητα και μειώνουν τη φθορά των δοντιών.

4. Η σοκολάτα παχαίνει.
Δεν παχαίνει η σοκολάτα, αλλά ο τρόπος που θα την φάμε. Αν για παράδειγμα φάμε ένα ολόκληρο ταψί σοκολατόπιτα ή σουφλέ σοκολάτας με παγωτό, τότε θα πάρουμε πολλές θερμίδες. Αντιθέτως, ένα μικρό κομμάτι σοκολάτας (ειδικά μαύρης) κάθε μέρα ενεργοποιεί τον μεταβολισμό, βοηθά στην καύση λίπους και συνδέεται με χαμηλό Δείκτη Μάζας Σώματος.

5. Ευθύνεται για την εμφάνιση ακμής.
Δεν υπάρχει περίπτωση να μην έχεις ακούσει ότι η σοκολάτα ευθύνεται για τα σπυράκια στο πρόσωπο. Κι όμως καμία μελέτη από το 1960 και μετά δεν έχει δείξει ότι η ακμή και τα σπυράκια οφείλονται στη σοκολάτα.

6. Η σοκολάτα πρέπει να έχει τουλάχιστον 70% κακάο για να είναι υγιεινή.
Μπορεί η μαύρη σοκολάτα να είναι πιο υγιεινή κατά γενική ομολογία, αλλά σύμφωνα με έρευνες ακόμη και μία μικρή ποσότητα (2-3 μικρά κομμάτια) σοκολάτας με 50% κακάο ρίχνει την πίεση και βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος.

Πηγή: myfit.gr