X

Πώς να ξαναμπείτε σε πρόγραμμα μετά το καλοκαίρι

Το καλοκαίρι πλησιάζει στο τέλος του και πέρα από τις ευχάριστες αναμνήσεις σας φόρτωσε και με 3-4 κιλά παραπάνω… Μην αγχώνεστε, δεν είστε οι μόνοι αφού οι περισσότεροι έχουμε πάρει 2 κιλά κατά μέσο όρο εξαιτίας της μεγάλης κατανάλωσης παγωτών, γλυκών και κυρίως αλκοόλ.

Σας αναφέρουμε λοιπόν κάποιες απλές συμβουλές διατροφής, για να βρείτε ξανά τη φόρμα σας, να μπείτε σε ένα πρόγραμμα και να απαλλαγείτε γρήγορα από τα περιττά κιλά:

• Εξαφανίστε από το σπίτι τα γλυκά που έχουν μείνει, αφού η ζάχαρη προκαλεί εθισμό. Εάν έχετε όρεξη για κάτι γλυκό προτιμήστε πιο υγιεινές επιλογές, όπως φρούτα που περιέχουν λιγότερη ποσότητα γλυκόζης.

• Ελαττώστε τις μερίδες φαγητού που καταναλώνετε. Την καλοκαιρινή περίοδο είχαμε την τάση να παραγεμίζουμε το πιάτο, εξαιτίας της μεγάλης ποικιλίας που υπήρχε στο τραπέζι. Τώρα μαγειρέψτε μόνο ένα φαγητό την ημέρα, με βάση την άπαχη πρωτεΐνη (κοτόπουλο, γαλοπούλα) και συνοδέψτε το με πράσινη σαλάτα που είναι αποτοξινωτική.

• Αυξήστε την κατανάλωση νερού που καθαρίζει τον οργανισμό και ενεργοποιεί το μεταβολισμό. Μπορείτε επίσης να πίνετε πράσινο τσάι που είναι διουρητικό, αποβάλλει τις τοξίνες του οργανισμού και βοηθά στο αδυνάτισμα.

• Να ζεσταίνετε καλά το φαγητό σας πριν το φάτε αφού αυξάνει την απόλαυση που νιώθετε και δημιουργεί γρηγορότερα αίσθημα κορεσμού. Το κρύο φαγητό δεν προκαλεί την ίδια ευχαρίστηση, με αποτέλεσμα να καταναλώνουμε μεγαλύτερες ποσότητες μέχρι να νιώσουμε πλήρεις.

• Περιορίστε το τσιμπολόγημα και αποφύγετε να τρώτε όρθιοι, αφού δεν μπορείτε να ελέγξετε σωστά τις θερμίδες που καταναλώνετε. Αντιθέτως, είναι προτιμότερο να καταγράφετε για λίγο διάστημα τι ακριβώς τρώτε, μέχρι ο οργανισμός να αποκτήσει τις παλιές του συνήθειες.

• Δώστε βάση στο υγιεινό πρωινό, όπως φρέσκοι χυμοί φρούτων για αποτοξίνωση, ψωμί ολικής και γαλοπούλα και ξεχάστε τις σφολιάτες, τα κρουασάν και τα τηγανητά που καταναλώνατε στο δωμάτιο του ξενοδοχείου.

• Προτιμήστε μικρά ελαφριά γεύματα για βραδινό, όπως φρουτοσαλάτα, ντάκος με ελαιόλαδο, σαλάτα με τόνο και αποφύγετε το αλκοόλ και τα λιπαρά φαγητά.

Πηγή: myfit.gr